Ahad, 10 Februari 2008

Pengenalan Saya

sunsetleonidafremovbyleim1.jpg

Assalamualaikum….. terima kasih terlebih dahulu saya ucapkan kerana melawati blog saya nie.. inilah serba sedikit pengenalan saya…..

Nama: Syed Badrul Hisyam Alhaddad (klip sini)
tarikh lahir: 120377 ( 31 thn )
No Tel: 60199×996xx
Email: badsyam77@yahoo.com
badsyam77@gmail.com
badrol@streamyx.com
Alamat: x-xx xx impian baiduri
6,jalan 224 seksyen 51a
Petaling Jaya 46000
Selangor
Tempat lahiR: noxx kampung pondok limau ibok
24000 Kemaman
Terengganu

makan minum pakai n hidup semua simple jer… orang susah…

kepada pengemar-pngemar sastera… saya amat megalukan pebahasan di ruangan Karya asli alhaddad & keindahan sastera.. agar dengan perbahasan nie mampu mengukap maksud yg tersurat dalam karya-karya di ruangan tue… agar kita dapat sama sama belajar dan dapat mafaat darinye…